Linnea Gästbloggar

Hejhej alla Emmas läsare!

Hur är ddet?

jag och Emma sov ju hos Jenni inatt och vi är fortfrande här.
Jenni äter, Emma ligger och sover/ kollar på tv och jag sitter i sängen och bloggar
Deg helt enkelt:)
Pappa kommer och hämtar mig snart tror jag så ska jag hem och äta ( orkar ju inte gå med alla saker)

Vi somna typ vid halv tre (!) och vakna vid typ halv 12 sedan åt vi frukost vid typ 12-halv ett och sedan la vi oss i våra sängar igen och dega^^  sega som vi är gjorde vi oss inte klara försen typ 3, hehe

Men vi skulle kanske ha varit med Sandra och Johanna idag men sedan kunde inte dom, så vi kanske träffar dom imon istället och Melissa.. vi får se helt enkelt:)

imon blir det också lite plugg eftersom skolan börjar på måndag och jag måste fixa lite med tidningen i svenskan och sedan har vi en so läxa:((

Men, men Emma bloggar la mer sen 
Kram♥ 


Kommentarer
Postat av: FAKIE

söt blogg, enkelt och snyggt!



HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE ,



en av sveriges nu allra hetaste bloggar, följ hennes liv bakom kulisserna och häng med i ner och uppgångar!

2010-04-13 @ 18:48:28
URL: http://faakies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0