BILDBOMB , ENJOOOY !

Bilder från tåget:




Scenen:


Nu kommer lite bilder på Eric´s manager Erik (han är snygg , men inte i närheten lika snygg som Eric !)





& nu till det absolut bästa på hela dagen !



JAG DÖÖÖR VAD VACKER HAN ÄR !













Eric och hans manager Erik står och pratar om Melodifestivalen:


eller hur ser det ut som han kollar på mig, han gör nog det haha !



Signeringen:










miiin skiva , jag kan inte fatta att Eric har skrivit i den , helt sjukt !

tog denna bilden efter han hade signerat min skiva , kolla hans finger , han pekade på mig. jag kan inte fatta att Eric Saade ,min största idol har kollat in i MIN kamera !
Helt klart sötast är haaaan !

jag har sagt det förut och jag säger det igen:
jag älskar dig mest Eric , du är bäst , glöm aldrig det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0