EMMA ÄR LYYYYYYCKLIG , MED STOOOOORA BOKSTÄVER

Jag & Jennifer är hemma hos min mormor nu. Var på Överby förut , DET GÅR INTE ATT BESKRIVA MED ORD ASSÅ ! Vi stog längst fram också , grymt , vi satt och väntade i 3 TIMMAR ! Först kom Eric´s manager Erik oCh pratade och han prövade ljudet och så. Iallafall sen kom ERIC och jag trodde att jag skulle dö. Han sjöng tre låtar och sen var det skivsignering. Vi köpte hans skiva och sen när vi kom fram så sa vi hej och han frågade vad jag hette och så skrev han TILL EMMA KRAM (HANS AUTOGRAF) sen gick jag. Jag ville egentligen prata mer med honom och ta kort med honom och så men asså han hann inte men jag fick massa fina kort på honom endå ! Nu ska vi snart åka hem. Har tagit 130 bilder så det kommer massa bildbomber sen när jag kommer hem !

TACK FÖR DEN BÄSTA DAGEN I MITT LIV ERIC , JAG ÄLSKAR DIG ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0