VILL SPOOOOLA TILLBAKA TIDEN !

Godmorgon bloggen ! Är uppe tidigt idag , eftersom jag & Jennifer ska åka tåg till Trollhättan och kolla på Eric´s spelning , jävlar vad kul det ska bli att träffa honom men jag är jääättteenervös kan jag lova er !
Igår var vi ju på Idol , herregud asså jag kan inte beskriva hur kul det var , sikken jävla stämning det var i Scandinavium , åh vill tillbaka nununununu ! Dom bästa gick ju till final också , Jay & Minnah , hoppas verkligen att Jay vinner hela skiten , jävlar vad bra han är , helt sjukt !
Men nu ska jag platta håret , äta och sen gå till Jennifer. Uppdateringen blir kass idag , eftersom jag inte är hemma på hela dagen. Men när jag kommer hem så kommer det massa bilder från idag och kanske några från igår , man såg typ inget.

HA EN BRA DAG , FÖR DET SKA JAG HA ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0