Till dig min älskling ♥

eric saade
du är så jävla bra.
jag blir lycklig när
jag ser dig.
du har en jävligt stor
plats i mitt hjärta ,
och det kommer du
alltid att ha.
du får mig att må bra.
det finns inget dåligt
med dig , du är perfekt.
du betyder allt för mig.
jag visste att det
var något speciellt med
dig redan första gången
jag såg dig.
jag kan inte beskriva
dig med ord , du är
obeskrivlig. jag älskar dig
och det kommer jag alltid göra.
du är den bästa & du är helt
underbar. jag skulle göra allt
för att få träffa dig  i bara 5 minuter
och säga allt jag vill säga till diiig !
asså gud vad jag älskar dig eric ,
det går verkligen inte att förklara.
jag längtar så sjukt mycket till den
4 december , så jävlar asså !
du är min , ingen annans , bara miiiin.
dina ögon är sååå sjukt fina , hela du
är fin , FINAST ! det är något med dig
som är så speciellt , jag kan inte förklara
vad det är , det går bara inte !
om du dör så vet jag fan inte vad
jag gör , skulle inte kunna leva utan
dig älskling.
min eric , min älskling ,
min prins , mitt allt
ERIC KHALED SAADE
JAG ÄLSKAR DIG MEST ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0