9 augusti , ett minne för livet !

Detta är en dag som jag aldrig glömmer ! Jag, Jennifer & Linnéa skulle kolla på Lotta på Liseberg. Vi skulle ta bussen och då kommer jag på att jag har glömt min kamera, haha smart när man ska se sin idol live första gången ! Men jag tänkte att jag kan ta massa kort med min mobil men då sa Linnéa att jag inte kunde skita i kameran, och då fick jag panik, så vi gick hem till mig så fick min pappa köra oss, haha !
Aja iallafall, vi kom till Liseberg vid 12 och insläppet var halv 5. Så vi STOD i 4 och en halv timme i en jävla kö. Jag satt typ 10 minuter ! Sen var det insläpp och jag och Jennifer sprang in och tog 3 helt okej platser, vi satt på fjärde raden, det var bra platser för man såg jättebra men om man ville komma med i tv så var det inte så jättebra platser. När vi stod i kön så hör jag Éric sjunga och ser jag honom på scenen, heeelt sjukt. När vi hade satt oss så var det genrep och när Eric kom ut på scenen, herregud jag kan bara beskriva det med ett ord,  U N D E R B A R T ! Efter genrepet drog jag och Linnéa till donken och köpte maaaat ! Det började 8 och ska jag vara riktigt ärlig så tog jag inte så många kort, men jag filmade alla låtar Eric sjöng, jag har lagt in dom här för längesen ! Sen var det iallafall slut halv 10 och då ville vi ju såklart ha en autograf så vi ställde oss där Eric skulle signera och det var huuuuur mycket folk som helst där asså ! Vi stod la där i 10 minuter och efter det kom Eriiiiic, alla bara skrek, haha helt underbart ! Vi knödde oss längst fram, vi sträcker fram en lapp som han signera, vad händer då ? Jo det kommer en jävla idiot och knör sig före oss och när hon hade fått en autograf så gick han, snacka om att jag blev sur asså ! Men nu har jag ju fått min efterlängtade autograf :D. Denna dagen betyder mycket för mig, eftersom jag såg Eric på riktigt första gången !

Dagen var helt underbar , en dag jag aldrig glömmer , ett minne för livet !
Jennifer Linnéa Eric , JAG ÄLSKAR ER ♥



caroline af ugglas är liiiite skum haha !



lotta

lotta igen hehe


snacka om att jag blev skakis !


signeringen !

my arm ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

fint minne =) kram kram

2011-01-06 @ 00:44:27
URL: http://enstorblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0