4 dagar kvar !

Hejhej ! Idag gick jag upp vid kvart över elva. Sen fixade jag mig och gick ut och mötte Linnéa , vi gick och pratade massa , och sen kom Jenni och då pratade vi ännu mer ! Sen hade jag träning mellan fem och sju , vi tränade inne 5 till 6 och sen ute 6 till 7. Vi sprang typ en slinga som är 5 km , jag trodde seriöst att jag skulle dö , sjuuukt jobbigt ! SKOLAN BÖRJAR OM 4 DAGAR ! ÅH JAG ORKAR INTE ! Och sen har vårat schema kommit , omg säger jag bara. På onsdagar så kommer vi gå i skolan från åtta till fyra ! 8 timmar ! På fredagar börjar vi 8 och har idrott , och så slutar vi kvart över tre , fattar ni ? vi slutar kvart över tre på fredagar , skiiiiitkuuuul verkligen !
Vårat schema suuuuuger verkligen ! Ska lägga mig snart.

GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0