Dålig dag !

Hej ! Denna fredagen har varit så jävla jobbig ! Dagen började med att jag gick upp tjugo i sju och var tvär trött. Sen var jag tvungen att packa mina gympakläder och jag stog i minst 5 min och försökte trycka ner dom i min väska , och jag fick ner dom ! Sen hade jag skit bråttom. Sen när vi kom till skolan så säger våran att vi inte ska ha idrott idag och att han hade glömt att säga till oss att vi inte behövde ta med oss kläder idag , och då fick jag damp , jag stog i 2 timmar och försökte få ner mina saker i väskan och sen ska vi inte ha idrott , sånt glömmer man inte att säga ! Istället för idrott hade vi en lektion om världens tråkigaste sak: ORIENTERING , finns det något tråkigare ? Och så ska vi ju ha orientering snart , kommer vara sjuk ! Iallafall så förklarade han massa saker på kartan och jag fattade typ inget. Sen fick vi läxa , seriöst , vem får läxa på fredag om orientering ? Sen nästa fredag ska vi ha läxförhör på det ! Efter det hade vi matte , sjukt tråååkigt ! Sen hade vi biologi med en lärare som var helt efterbliven ! Sen hade vi lunch och då var det ris och chicken nuggets och när jag kom fram så var dom ju såklart slut ! Sen hade vi musik , som var kul ! Engelskan var också lite kul. Sen hade vi fysik och med en gång efter hade vi teknik , fick teknik läxa också ! Sen slutade vi kvart över tre , och när vi skulle gå till bussen så började det såklart regna ! Asså vårat schema suger ! För det första så har man inte 7 lektioner på en dag , för det andra så har man inte matte , biologi , fysik & teknik på samma dag och för det tredje så slutar man inte kvart över tre på fredagar ! Fredagar ska ju vara den bästa dagen !
Är på dåligt humör så jag orkar inte skriva mer nu.

PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0