Grattis mamma , jag älskar dig ♥

Hejhej ! Har precis ätit lite. Jag och mamma kom hem vid 8. Jag mamma & mormor åkte till stan en stund förut. Jag köpte en kalender , en som man gör sin egen design på. Jag tänkte ha fyra bilder , två på eric och två mig , jenni & linnéa ! Ska fixa det någon dag. Om en vecka börjar skolan , fattar ni ! EN VECKA ! åh jag orkar inte skolan , betyg och allt nu... Men jag ska ju bli polis och då måste man ha bra betyg , så det är bara att plugga ! Och jag måste lägga mig tidigare och gå upp lite tidigare sista veckan , annars kommer jag ju vara helt död när jag ska upp halv sju ! Men vem orkar lägga sig typ tolv och gå upp tio , inte jag iallafall. Jag föredrar hellre halv två två och gå upp vid elva , haha ! Vi hörs mer sen.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0