Kvällsinlägg

Hejhej ! Har precis kollat på Andra Avenyn , åh jag saknar det ! Idag tycker jag faktiskt att jag har uppdaterat väldigt bra , men det har typ bara varit massa om Eric , haha men ni får stå ut :D! Idag har jag varit med Jennifer hela dagen & Linnéa en stund. Vi gjorde inte så mycket , satt vid datorn och pratade och så. Imon får jag ser vad jag gör , är antagligen men Jenni , men vi får se. Är inte alls trött , men jag måste börja lägga mig lite tidigare eftersom skolan börjar snart , EN VECKA OCH FYRA DAGAR ! Sommarlovet har gått jättesnabbt , men jag har verkligen haft ett jättebra sommarlov ! När jag var inne på fb förut så kom jag in på Erics , och jag ba: omg jag måste lägga till honom som vän , men det gick tyvärr inte , han hade för många vänförfrågningar , gick in på Mollys också , men hon hade också för många vänförfrågningar :(! Slänger kanske in ett inlägg innan jag lägger mig , annars hörs vi imon !

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0