Lotta på Liseberg

Hejhej ! Idag var jag , Jennifer & Linnéa och kollade på Lotta på Liseberg , det var verkligen SKIT kul ! Och min älskling Eric Saade var ju där , åååhh guuuuuud är typ kär i honom , ! Aja tänkte berätta lite om dagen.

Vi skulle ta bussen halv tolv till Backaplan och spårvagnen därifrån. Men när vi kom till busshållplatsen så kom jag på att jag hade glömt min kamera , och den måste man ju ha med sig om man ska kolla på sin största idol. Så jag fick panik , men så ringde jag min snälla pappa så han körde han oss till Backaplan. Sen kom vi till Liseberg vid kvart över tolv typ , så ställde vi oss i kön , det var sjukt mycket folk ! Sen stog vi kön till halv fem , fattar ni ? Vi stog i kö i 4 timmar & en kvart ! Men sen vi halv fem kom vi in. Vi fick jättebra platser , såg skit bra. Sen kvart i fem till kvart över 6 så var det genrep och efter det åt vi och så. Och sen klockan åtta så började det , och det var verkligen skit roligt ! Jag tog massa kort och filmade , men dom kommer imon , orkar inte lägga in dom nu. Sen slutade det halv tio. Och så skulle Eric komma och skriva autografer och så , han kom vid tio, det var verkligen jättemycket folk , blev typ mosad. Sen iallafall när vi kom fram , vi stog längst fram och ropar Eriiiiic och sträcker fram lappar till autografer , ah visst då går han , så jävla surt , blev skit sur , liksom alla vill ju ha autografer då kan han ju inte gå när inte ens hälften har fått, asså åh jag som tänkte rama in hans autograf och allt :(....  Sen kom Linnéas pappa och hämtade oss. Juste , såg Molly Sandén , eller såg & såg , jag såg hennes rygg men jag har ju ändå sett henne :D! Det var JÄTTEKUL idag , vill spola tillbaka tilden !
ERIK ÄR MIN OCH BARA MIN SÅ ALLA ANDRA KAN HÅLLA KÄFTEN ! ÄLSKAR DIG ERIC , DU ÄR BÄST ! ♥

Vi hörs imon med bilder & video
PUSS ♥


Sötast tillsammans eller vad ?
Önskar att det var jag som stog brevid Eric !


Jag dör , så jävla söt
ÄLSKAR DIG ! E♥E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0