TJOCIKSVARNING !

Tja ! Sitter hemma hos jenni nu. Vi åkte ner till Hemköp förut och köpte chips , tjockisar haha ! På bussen träffade vi Melissa , Sandra & Nicole. Vi har precis sett på en film , och jag tror att ni kan gissa vilken ? Wallander Vittnet , och så käkade vi chips , och nu ska vi se på Wallander Arvet och käka mer chips haha ! Polishögskolan , HERE WE COME ! Jag har typ ingen dator för mamma har tagit den , för jag jag typ satt uppe halva natten vid datan , så jag kan inte lova att det blir så mycket uppdatering , men jag ska övertala henne om jag måste ha den.

PUSS ♥


om ni inte har smakat på dom här ,
så gör det , så jävla goda !


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ellerhur!!? De är asgoda!(;

2010-08-12 @ 18:41:52
URL: http://melissassweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0