TYCKER NI ATT JAY ÄR EN VÄRDIG VINNARE AV IDOL ?

Jag tycker verkligen att Jay är en värdig vinnare av idol ! Jag tycker dock att det är lite synd att han röker , det förstör hans grymma röst , jag ryser varje gång han sjunger , sjukt bra röst han har asså. Minnah sjunger också grymt bra , men hon är så vanlig på något sätt. Jag visste redan från början att Jay skulle vinna , liksom han hängde inte löst EN ENDA GÅNG , han är ju typ den första som går till final utan att ha hängt löst någon gång ! Helt sjukt asså... Jag är typ beroende av vinnarlåten , haha nej men jag lyssnar på den typ hela tiden , gryyyym är den !
GRATTIS JAY , DETTA GJORDE DU GRYYYYYMT BRA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0