DAGEN , mycket film !

HEJ ! Var med Jennifer & Åsa idag. Jag mötte Jennifer först , så mötte vi Åsa vid bussen , sen åkte vi till godis city och köpte godis och sen åkte vi hem till jenni och såg på film , Wallander , mysigt ! Sen gick vi hem till mig för jag skulle äta och efter det gick åsa hem. Sen gick vi hem till Jennifer och såg klart på filmen , och så såg vi på ett avsnitt av Kommissarie Winter , älskar sånna filmer , jag och Jenni ska ju bli poliser när vi blir stora , så det är ju en bra början haha ! Sen såg vi på Heartbreak Hotel och innan jag gick hem så såg vi lite på I taket lyser stjärnorna. Vi har typ bara sett på film idag , det enda detta inlägget har handlat om är film , hahah !

Hoppas att ni har haft en bra dag , för det har jag ♥


Min bil om några år kanske , vem vet ? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0