Dålig uppdatering

Hejhej ! Dålig uppdatering denna veckan , men jag har har inte haft tid ! Jag har varit hos min mormor sen i tisdags. Har haft jätteroligt ! Jag har varit med mina kusiner också , Joakim & Jesper :). I tisdags så spelade vi minigolf , i onsadag var vi och badade på ett vattenpalats och i torsdags badade vi i en sjö ! Jag åkte hem idag :). På onsdag börjar Partille cup , längtar :)! Men jag kan bara vara med på onsdag & torsdag för på fredag åker vi till T U R K I E T ! Förut så var jag vid norra långvattnet och badade med familjen , helt ljummet i vattnet ! Imon ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt. Ska lägga mig snart , är väääldigt trött , man blir ju så trött av värmen , idag var det 30 grader !

Godnatt ♥




saknar er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0