TURKIET IDAG !

Jag är så jävla glad idag , för jag ska till TURKIET ! Det ska bli sååå härligt att komma bort från Sverige ett tag ! Vårat plan är försenat fyra timmar så vi kommer komma fram till hotellet 6 imorgonbitti, så vi kommer typ sova i tre timmar ! Vi ska åka med våra kompisar, så det ska det ska bli jätte kul :). Det kommer kanske något inlägg ibland, men det är inte säkert att jag uppdaterar så mycket, jag kommer inte sitta framför datorn när det är 40 grader ute ! Jag och min familj åkte och åt thaimat förut, gott ! Igår kom min saknade Linnéa hem från Frankrike, så jag träffade henne så gick vi och pratade & så fick jag ett jättefint armband som hon hade köpt i Frankrike , tack bästavän jag älskar dig ! ♥

Ha en fortsatt bra dag, för det ska jag ha ! ♥




Robbie Williams - She´s the one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0