Äntligen är det SOMMARLOV !

Äntligen är det sommarlov ♥! Vi började kl nio idag , så var vi i kyrkan. Sen gick vi till klassrummet och fikade. Sen när jag kom hem så åkte jag, mamma, pappa, julia & mormor till stan och åt på en jättemysig indisk restaurang, min mormor fyller 69 år idag , grattis ♥! Sen åkte vi hem, och så kom farmor & farfar och då åt vi jordgubbstårta , mumms ! Efter det så gick jag till Jennifer. Nu sitter jag , Jennifer & Linnéa och kollar på tv. Jag tog lite bilder på avslutningen , jag lägger in dom ikväll om jag orkar annars lägger jag in dom imon.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Monique

Emma när kommer bilderna det har gått 2 dagar nu :)

kolla in min otroliga blogg, allt har jag gjort själv ;)

2010-06-20 @ 21:30:38
URL: http://moniquestojkoska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0