Första dagen på sommarlovet

Hejhej ! Idag är det första dagen på sommarlovet. Jag gick upp vid halv tio och så åt jag frukost & fixade mig. Sen vid elva så åkte jag , mamma & Julia till Backaplan. Jag köpte en klänning och en väska på H&M , men jag orkar inte ta kort på det :). Sen köpte jag en present till Sandra eftersom att hon ska ha tjejmiddag imon , det ska bli jättekul ! Luktade på parfymer också , eftersom att vi åker till underbara Turkiet snart så ska jag beställa en parfym , men jag kan verkligen inte bestämma vilken jag ska ha ! Jag luktade på Escada , Can Can & Circus , men jag väljer mellan Can Can & Circus. Båda luktar jättegott , men vi får se vilken det blir. Vi åt på Paprika också. Och efter det så åkte jag & mamma till odontologen , så fixade dom tandställningen. Och dom sa att den åker ut innan jul , det ska bli skönt att få bort skiten ! Jag kommer nog inte blogga så mycket under sommarlovet , för om det är fint väder så vill inte jag sitta inne ! Oj vilket långt inlägg det här blev , typ det längsta :)?

PUSS ♥


eller



Kommentarer
Postat av: Melissa<3

Tycker Circus luktar jättegott, så den skulle jag tagit! Men Can Can luktar ju oxå gott! :))<3 Välj du! ;)<3

2010-06-22 @ 14:32:08
URL: http://melissassweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0