Sorry för dålig uppdatering !

Hejhej ! Jag har inte uppdaterat sen i fredags , men jag har verkligen inte haft tid ! Vi har haft många prov & läxförhör , så jag har varit tvungen att plugga ! Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan , men när jag har mycket i skolan så blir det lite mindre uppdatering. Men som sagt , jag ska försöka.
Idag hade jag so prov om romarriket , det gick ganska bra. Sen på no:n så var rektorerna inne & pratade med oss för våran lärare är sjuk så därför har vi en vikarie , och då är alla skit stökiga ! Imon börjar jag åtta & slutar tio i tre. Ser på Drömmen om Italien nu , och sen blir det veckans höjdpunkt : Andra Avenyn ! 

Vi hörs kanske sen , kramar ♥♥





Lady Gaga - Paparazzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0