Sorry för dålig uppdatering !

Hejhej ! Förlåt för jätte dålig uppdatering igår & idag , men jag jag har inte orkat eller haft tid. Igår skulle jag egentligen till odontolgen och fixa en sak med tandställningen som sticker rakt in i kinden , men det tar ju en stund att åka dit så mamma ringde till tandläkaren på selma, och dom skulle fixa det. Så jag & Linnéa gick dit efter skolan. Sen när jag kommer in så säger dom att dom inte kan fixa det... Så vi får åka till odontolgen imon. Idag i skolan hände la inget speciellt , bara att våran no lektion var inställd , så vi fick sluta halv ett istället för tio i tre :). Ikväll kommer Andra Avenyn , bästa programmet ! Har bara varit hemma & tagit det lungt idag.

Roliga veckor innan påsklovet:
v.11 svenska prov & matte prov
v.12 engelska prov & so prov
v.13 no prov
jättekul !

Vi hörs sen , kramar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0