Kommer sakna Andra Avenyn sjukt mycket !

På onsdag sänds det sista avsnittet av Andra Avenyn , den bästa serien som någonsin har funnits ! Det är för lite tittarsiffror så det kommer aldrig mer sändas. Jag kommer sakna det så jävla mycket !! Det kommer inte finnas nåt på tv... Ingen serie kommer någonsin kunna slå Andra Avenyn ! Jag längtar ALLTID till onsdagar. Asså det är såå dåligt att dom ska lägga ner det , liksom det finns ju vissa som följer det och tycker det är jättebra , varför ska dom lägga ner det då ? Jag kommer sakna Andra Avenyn sjukt mycket. Den bästa serien någonsin !!

Låten kommer alltid att påmina mig om Andra Avenyn:



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med om att det är jätte bra, men inget slår ändå hur mycket du kan prata om det! Haha <3

2010-05-02 @ 22:01:30
URL: http://jjenniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0