Läängesen

Hejhej ! Jag har inte bloggat på ett tag , men jag säger som jag brukar göra : jag har inte haft ork eller tid till att blogga. Men jag ska bättra mig :).

Igår började jag halv elva & slutade halv tolv , sköönt ! Efter skolan åkte jag , Linnéa & Jennifer till backaplan och var där en stund. Sen åkte vi hem. Sen vid typ 6 så gick jag till Jennifer så åkte vi till kärra och hyrde film , Beck i stormens öga. Påvägen hem köpte vi pizza också , sen åkte vi hem till Jenni och åt pizza och sen såg vi på filmen , den var jättebra ! Sen gick jag hem vid halv 11. När jag kom hem var jag så mätt , jag trodde att jag skulle spy ! Vi sjöng singstar också :).

Idag var det Backadagen (det är typ när alla lag i Backa HK möter varandra och sånt) vi spelade två matcher en mot herrarna och då vann vi , sen mötte vi pojkar 00/01 , men då fick vi göra oss till så dom vann :D. Jag ska snart duscha och sen kanske jag ska vara med Jenni. Oj vilket långt inlägg det blev , typ det längsta på hela min blogg ! Men vi hörs sen , kramar ♥

Lite bilder från igår:














Tack för en rolig kväll :)♥ 



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, snygga bilder på mig :D <3

2010-05-01 @ 17:31:26
URL: http://jjenniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0