Hejsan

Hej bloggen ! Kom hem från skolan vid tre typ. Pluggade lite svenska , har faktiskt inte så mycket läxor denna veckan , typ bara svenska , engelska & matte prov på fredag , JAG HATAR MATTE PROV ! Om 20 minuter börjar Paradise Hotel , skulle egentligen duscha innan , men tror ni att jag hinner duscha på 20 minuter , nej det gör jag faktiskt inte seg som jag är så jag får duscha efter helt enkelt. Imon har jag sovmorgon till halv tio , göötttttt ! Snart är det ju julafton , åhhhhhh jag älskar verkligen julen ! Denna helgen kommer bli så jävla grym asså , på fredag är det Idol i Scandinavium med my bestfriends Jennifer & Linnéa som gäller , på lördag blir det antagligen överby med Jennifer för då kommer MIN prins dit , så bäst är han. JUST DET JA ! ERIC SKA JU VARA MED I MELODIFESTIVALEN 2011 ! Hans nummer kommer bli ännu bättre än Manboy sa han ! Fan att han inte kommer tävla i Göteborg , för er som inte vet så ska han tävla i Linköping. Han kommer ju vinna det fattar ju alla. Det är sjukt hur mycket jag älskar dig Eric , helt obeskrivligt !
Oj vilket långt inlägg det blev, aja men nu ska jag kolla lite bloggar innan Paradise Hotel börjar.

puuuuuussssssss ♥

eric som liten. eller hur ser man att det är han !? sötare får man ju leta efter asså ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0