UPDATE

Hej bloggen ? Mår ni bra ? Jag har inte uppdaterat på ett tag , ovanligt haha ! Men nu tänkte jag uppdatera liiiiite. Asså det här lovet har gått jättesnabbt , det är ju redan fredag imon ! Och nästa vecka blir inte så rolig , har tre jävla prov på två dagar. Hur fan tänker man då ? Jag kommer typ få plugga ihjäl mig på lovet. På onsdag har jag hemkunskaps prov man ska kunna typ 10000000 svåra ord + massa andra saker sen har vi so prov på onsdag också , och på torsdag är det italienska prov , asså åhhhhhh vad jobbigt !
Tog bort min tandställning i tisdags ! Jätteskönt att den är borta , men det känns lite konstigt eftersom att jag har haft den i två år ! Men det känns jättebraaa och jag är verkligen JÄTTENÖJD , mina tänder är helt raka ! Men jag ska ha en tandställning på natten i ett år , lite jobbigt men jag får stå ut , vill man ha fina tänder så är det bara att göra det som behövs !

Nu ska jag fortsätta att kolla på Robinson !
puuuuuuuuuuuussss ♥


där man fixar tandställningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0