00.37

Bad update today , i know. Men jag har inte haft någon tid till att blogga. Men det blir bättre imon. Jennifer var här ikväll , vi åt massa godis & chips och såg på film haha vet ni vilken film vi såg på ? Pappa polis hahaha , den är så jävla braaaaa asså , jag vet att vi är töntiga men skit samma , den filmen var min favoritfilm när jag var liten ! Jennifer vi måste ladda ner Julian & Jim ! Nu ska jag lägggaaaaa miiiiiig , är så jävla trött. Just det , glöm inte att ställa bak klockan en timme eftersom det blit vintertid nu. Så klockan är halv 12 nu. Ska jag lägga mig snart !

Hoppas att ni har haft en finfin dag ! ♥


 jag älskar dig bästavän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0