JAG ÄR TILLBAKA !

Hej bloggen ♥! Hur är det ? Med mig är det bra ! Nu är jag tillbaka här på bloggen , jag har faktiskt saknat att blogga ! Jag tog en bloggpause bara för att jag inte hade något roligt att skriva , och det känns inte så roligt att sitta här och skriva massa tråkiga inlägg , så det är därför ! Men nu är jag iallafall tillbaka.

Igår sov Linnéa här. Vi såg på Taken , en jävligt bra film ! Sen imorse var vi på gudstjänst , eftersom jag ska konfirmera mig så måste man gå på 6 gudstjänster nu på hösten och 7 på våren ! Efter det hämtade pappa mig så åkte vi till brunnsbo för jag hade match där mot Sävehof , vi vann med 21-16 , gryymt ! Sen åkte jag hem och sen dess har jag typ bara degat ! Juste , vet ni vem jag såg i brunnsbo ? Lotta i Andra Avenyn , haha skit coolt att hon var där ! Sen måste jag berätta en annan sak , igår visade det sig att min älskling Eric Saade har bilddagboken. Så jag skerv ett privat meddelande till han , skrev typ att jag älskar dig mest på denna jord och du är bäst ! Och sen fick jag ett SVAR idag ! Fattar ni eller ? Sen om man går in på min dagbok så står det senaste beskökare och så står det EricSaadee , åh jag är så jävla glad ! Har han som vän på bdb också.


                  idag, 08:33
Jag blir otroligt glav av dessa fina meddelanden jag får! Tack så jätte mycket. Kram på dig

EMMA ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAD ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0