HAHA OMG !

Igårkväll så kom mamma in i mitt rum och sa att min lärare var med i tidningen och jag trodde typ att det var en sån där födelsedagssak eller nåt. Och sen när jag kollar så är det fan TVÅ sidor med min lärare Sven , jag höll på att dö ! Asså det stog typ att han springer massa och jag visste att han springer mycket men inte att han har sprungit 20 maraton , helt sjukt ! Han är typ i Grekland nu och springer ett lopp mellan Aten & Sparta , Spartathlon , 246 km , man springer i typ två dagar , hur orkar man haha ! Coolt ändå att en man känner är med i tidningen. Han är min so lärare och han är en jättebra lärare , min favorit lärare helt klart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0