Börjar om på nytt

Hej bloggen, det var fan inte igår !
Nu undrar ni nog varför jag inte har bloggat på typ tre veckor. Jag har inte orkat, det har varit mycket prov i skolan och nu när jag har jullov så orkar jag faktiskt inte blogga ! Men nu ska jag iallafall börja om så får vi hoppas på att det går bra !

Under jullovet så har jag inte gjort något speciellt, varit hemma och tagit det lungt och varit med kompisar. Hade ni en bra julafton ? Jag hade en jättebra julafton med hela släkten, åt jättegod julmat och fick jättefina julklappar ! Just det, det är ju 2011 nu ! Känns lite konstigt, men det tycker jag alltid att det gör när det ett nytt år börjar.
Vi hörs mer imon, puss ♥


jag saknar dig min prins
ord kan inte beskriva hur mycket
du betyder för mig och hur mycket
jag älskar dig, eric saade,
världens bästa kille !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0